Klacht: Geen brievenpost ontvangen

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de derde keer in een korte periode weer een brievenbuspakketje niet ontvangen terwijl dat deze de 23ste in de avond op de post gegaan is. Geen track en trace code maar dan nog hoe kan dit ik betaal voor iets en dan krijg ik het niet binnen inmiddels ook lid op Facebook op een pagina over klachten van post nl nou de klachten stromen binnen echt ongelooflijk je zal bijna denken dat ze het in eigen zak steken. Het gaat om 3 rompers met lange mouwen van de zara maat 74 het was verpakt in een envelop met bubbelfolie dus je zou denken dat dit zo kapot gaat dat geloof ik niet.

Als mijn post boven water komt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u in korte tijd meerdere poststukken niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Wel wil ik graag een melding maken om de bezorging op uw adres in de gaten te kunnen houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- U geeft aan dat één poststuk op 23 april is verstuurd, wat zijn de verzenddata van de andere twee poststukken? - Vanuit welke woonplaatsen zijn de poststukken verstuurd en wat is de naam van de afzender?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2020 om 08:18 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2020 om 08:47 geantwoord

Er is niks opgelost en ook niks meer aangekomen het gaat elke keer om babykleding wel heel toevallig.... in 1 jaar tijd de tijd exacte datums weet ik niet meer wel dat het zonder track en trace code was en dat dus makkelijker achtergehouden kan worden.... Je betaal geld ergens voor en dan hoop je ook dat het aankomt ik heb hier trouwens ook toen een klacht bij jullie ingediend dat het toen niet aangekomen was maar het is onbegonnen werk want er word niks aan gedaan. Je geld kwijt en geen pakketje... de laatste brievenpost wat dus weer niet aangekomen was...was goed ingepakt in een bubbeltjesfolie envelop dat lijkt me dus sterk genoeg en dat gaat niet zomaar kapot. Dan moeten ze toch nog ergens liggen lijk mij. Zara rompers maat 74 3 stuks gloednieuw. ...

Alle klachten die gemeld zijn door Mimi2009