Klacht: Geen brievenbuspakket bezorgd

op 11 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 28 april is er een brievenbuspakketje verzonden met trackingnummer : 3SMKPL350275160 en heb tot op heden geen pakketje ontvangen.Ik krijg steeds verschillende reacties van PostNL .Ze weigeren om een onderzoek op te starten en ik zelf kan geen klacht indienen en men kan niks voor mij betekenen.Zelf bieden ze geen oplossing aan .Intussen is dat al 2 weken aan de gang .Zonder een enige oplossing aanbieden.Ze schuiven de schuld op de afzender en die zegt van niets te weten.

Wanneer mijn pakketje bezorgd word.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 mei 2020 om 15:12 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakje. U geeft aan dat het betreffende pakje tot op heden niet is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u het liefst alsnog uw brievenbuspakje ontvangt. Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat een brievenbuspakje als vermist moet worden beschouwd wanneer dit niet binnen vijf bezorgdagen, na aanlevering door de afzender, wordt bezorgd.

Vanwege de gekozen verzendmethode is nader onderzoek naar het pakje niet mogelijk. De afzender, directe opdrachtgever en betalende klant van PostNL, heeft de mogelijkheid een klacht te registreren. Deze klacht zal dan worden gebruikt ter verbetering van de dienstverlening en interne processen.

Als ontvanger van het pakje bent u een (koop)overeenkomst met de afzender aangegaan of heeft u in ieder geval afspraken gemaakt. Daarom dient u als klant van de afzender met hem of haar tot een passende oplossing te komen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door michel140476