Klacht: Geen brievenbus pakketje ontvangen

op 15 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 april een klein brievenbuspakketje verzonden met een strippocket erin voor iemand zijn verjaardag ,maar tot op heden niet geleverd .Probeer in contact te komen met dit bedrijf via Twitter en of Facebook .Maar ik krijg amper een reactie terug.Telefonisch moet ik meer dan 25 minuten wachten.Dit is toch geen klanten helpen als er iets mis is met de post ? Volgens mij hebben brievenbus pakketjes niet de hoogste prioriteit bij dit bedrijf .Als er klachten zijn over hun postbezorging laten ze je helaas in de kou staan.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling ontvangen hebt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is een tijdje geleden al verzonden, maar nog steeds niet bezorgd. U krijgt via de klantenservice ook geen duidelijk antwoord en u zou graag meer duidelijkheid willen en uw pakket willen ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil graag even mee kijken naar de situatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De 3S-code van de betreffende zending. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 mei 2020 om 08:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 15 mei 2020 om 20:18 geantwoord

Het trackingnummer is 3SMKPL350275160 .Heb het pakje nog steeds niet ontvangen .Mvg,

Michel Brand

Alle klachten die gemeld zijn door michel140476