Klacht: Geen brieven ontvangen

op 19 mei 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Begin dit jaar van T-Mobile te horen gekregen dat ze het openstaande bedrag door hebben gezet naar een deurwaarder.
Volgens T-Mobile zou de deurwaarder contact met mij opnemen.
Tot op heden geen bericht gehad van een deurwaarder.
Krijg ik nu een brief binnen van WebCasso en daar bijgevoegd de brieven die de deurwaarder DirectPay naar mij zou hebben opgestuurd.
Deze zogenaamde brieven heb ik nooit ontvangen van DirectPay!

Ik ben pas tevreden met een betalingsregeling bij WebCasso.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 29 mei 2017 om 15:06 geantwoord

Heeft op 29 mei 2017 om 20:32 geantwoord

Grappig dat jullie de brieven hebben verstuurd dan zal ik ze vast over het hoofd hebben gezien ;) Net als de rest die klaagt over geen brieven van jullie te hebben ontvangen. Snap niet dat T-Mobile zaken met zo'n onprofessioneel bedrijf als jullie doet.

Bericht van Directpay

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie, indien u dat wenst kunnen wij u alle aan u verzonden correspondentie aantonen. Dit verzoek kunt u laten plaatsvinden via ons e-mailadres wat ook in onze brieven vermeld staat. Wij begrijpen dat het hinderlijk is dat u de door ons verzonden post blijkbaar niet heeft ontvangen maar daar wij deze wel verzonden hebben, hebben wij hier geen schuld aan. Uw klacht is derhalve ongegrond.

Alle klachten die gemeld zijn door Emmel7