Klacht: Geen briefjes in de bus, site werkt niet & Nu al 3 pakketten retour gestuurd in korte tijd!

op 01 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De laatste maanden krijg ik geen “bezorger gemist” briefjes meer in de bus. Ik moet dus zelf op de site met T&T code checken.
Het lukt ook niet om op “bezorger gemist” een ander tijdstop of aflever optie aan te geven. Geeft aan dat de track & trace code niet herkend wordt. Erg frustrerend!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet thuis, de bezorger een briefje achterlaat. En ik op de site bij bezorger gemist opties kan aangeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door weddepohl