Klacht: Geen briefje na bezorging pakket bij de buren!

J Koerts op 23 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een bezorger van DHL heeft ons pakket bij de overburen afgegeven en verzuimd om bij ons een briefje in de bus te doen!! Het is dat het aardige buren anders waren we ons kerstpakket dus kwijt want we wisten nergens van!!!! We dienen een klacht in want dit is niet de eerste keer dat het gebeurt!!! Schandalig!!!!

Als er netjes een briefje in de bus ligt.....waar ons pakket is afgegeven! Maar helaas gaat het vaak mis!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 december 2019 om 12:11 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat uw pakket inderdaad was bezorgd bij uw buren op nummer 12. De bezorger heeft dit netjes via zijn handcomputer geregistreerd. Op de track trace was dit dus ook gewoon zichtbaar.

Het spijt mij dat er bij u onduidelijkheid was over deze bezorging, omdat er geen kaartje was achtergelaten. Het kaartje is echter maar een extraatje. Bij de verzending van een pakket hoort de verzender ervoor te zorgen dat u de track trace-code krijgt. Daarmee kunt u te allen tijde zien waar uw pakket zich bevindt. Het kaartje heeft u daarvoor dus niet nodig.

Ik wens u een fijne kerst toe, geniet van het kerstpakket!

Harald
Webcare DHL Parcel

J Koerts

Heeft op 28 december 2019 om 15:50 geantwoord

Er moet altijd een kaartje in de bus zodat de mensen weten waar hun pakket is!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door J Koerts