Klacht: Geen briefje in de bus bij bezorger gemist

op 25 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisterochtend zou er een pakket worden bezorgd. Ik was op dat moment niet thuis. Volgens Track en Trace was het pakket om 9.07 uur bij mij afgeleverd. Vreemd, er was niemand thuis. Ik had GEEN briefje in de bus. Ben gisteren bij maar liefst acht buren langsgeweest, maar niemand had mijn pakket ontvangen. Vandaag bleek dat het bij mensen een huizenblok verder is afgeleverd, die hebben het bij mij voor de deur gezet omdat ik het niet kwam halen. Mijn klacht is dus dat de bezorger GEEN briefje heeft afgeleverd(trackcode: 3STBKH514041698).

Gewenste Oplossing:

Graag de bezorger hierop aanspreken zodat het niet weer zal gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 oktober 2017 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Visser,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger geen briefje heeft achtergelaten.

Een bezorger moet natuurlijk wel een briefje achterlaten als hij de zending ergens anders aflevert. Gelukkig zijn de mensen op dat adres erg eerlijk en hebben ze het gebracht.

Ik heb voor u een klacht ingediend. Deze zal naar de teamleider van de bezorger gestuurd worden, die zal hem hierop aanspreken. Ik wil u mijn excuses voor het ongemak aanbieden. Het zal niet weer gebeuren.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Rissjel