Klacht: GEEN BRIEFJE IN DE BRIEVENBUS!!!!!! SLECHTE SERVICE

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat heb ik een bloedhekel aan postnl! Word tijd dat hier wat aangedaan word.
De 4de keer dat ik geen briefje door de brievenbus heb gehad en 4 keer is mn pakket terug gestuurd ben zo boos want had het nodig voor de bruiloft!
Bezorgers 0,0 service!! Slechte service gewoon. NOOIT MEER POSTNL!!!

Gewenste Oplossing:

Als de bezorgers ontslagen worden en normale bezorgers ingezet worden!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Norai, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket retour is gestuurd omdat u geen nietthuis-briefje hebt ontvangen. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is, zeker aangezien dit al meerdere keren is voorgekomen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik wil graag een klacht voor u indienen, zodat de bezorger hier op kan worden aangesproken. Wilt u mij daarvoor de 3S-code van dit laatste pakket sturen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Norai, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Norai,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Miemal