Klacht: GEEN BRIEFJE IN DE BRIEVENBUS!!!!!! SLECHTE SERVICE

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wat heb ik een bloedhekel aan postnl! Word tijd dat hier wat aangedaan word.
De 4de keer dat ik geen briefje door de brievenbus heb gehad en 4 keer is mn pakket terug gestuurd ben zo boos want had het nodig voor de bruiloft!
Bezorgers 0,0 service!! Slechte service gewoon. NOOIT MEER POSTNL!!!

Als de bezorgers ontslagen worden en normale bezorgers ingezet worden!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Norai, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakket retour is gestuurd omdat u geen nietthuis-briefje hebt ontvangen. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is, zeker aangezien dit al meerdere keren is voorgekomen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik wil graag een klacht voor u indienen, zodat de bezorger hier op kan worden aangesproken. Wilt u mij daarvoor de 3S-code van dit laatste pakket sturen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte heer/mevrouw Norai, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Norai,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Miemal