Klacht: Geen briefje gehad waar mijn pakket is afgeleverd

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou er door Post NL een pakketje gebracht worden. Ik ben gewoon thuis geweest, maar geen bezorger gezien. Tevens geen briefje in de brievenbus, maar ik krijg via de Post NL app een melding dat mijn pakketje is afgeleverd. Heel fijn, maar waar dan? Vanavond moest ik drie huizen langs op zoek naar mijn pakketje. Erg slechte service!

Gewenste Oplossing:

Altijd een briefje in de bus doen waar het pakket is, het zou geen speurtocht moeten zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Veen, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er geen bericht is achtergelaten over de locatie van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Omdat de bezorger geen bericht bij u heeft achtergelaten zou ik graag namens u een klacht registreren om dit in de toekomst te voorkomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: telefoonnummer de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Illy123

3 maanden geleden - Hallo, Mijn telefoonnummer plaats ik hier niet in het openbaar. De track trace kan ik wel doorgeven: 3SINOT0313557. Alvast bedankt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 september 2018 om 20:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Van der Veen,

Bedankt voor uw bericht met daarin aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

U heeft in een reactie de TrackTrace-code gestuurd. Hiermee heb ik uw klacht over het niet achterlaten van een kennisgeving gemeld bij de leidinggevende van de betreffende bezorger. Er zullen de nodige maatregelen worden getroffen als dit nodig is. U ontvang geen reactie terug op de klacht. De klacht zal binnen enkele dagen worden behandeld, wat betekent dat deze situatie zich na 2 werkdagen niet meer voor mag doen.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze
Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Illy123