Klacht: Geen briefje en onbeschoft

op 05 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje zou 29-5 aangeboden zijn. Geen briefje. Twee dagen later via Track Trace gevonden dat het pakketje afgegeven was bij het lokale afhaalpunt. Een ander pakketje dat op 30-5 aangeboden is bij de buren (prima actie) meldt de buurvrouw dat de besteller erg onbeschoft was. Een aantal weken geleden is een pakketje kwijt geraakt. Dit was nergens meer te verhalen. Weg bestelling en weg geld. PostNL neemt wel de klacht op maar is nergens verantwoordelijk voor.
Tegenwoordig wordt er aangebeld en direct lopen de mensen weg of gaan als een gek op de ramen kloppen.

Gewenste Oplossing:

Duidelijke verbetering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juni 2018 om 15:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nieuwland,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u meerdere negatieve ervaringen heeft gehad met PostNL. Graag reageer ik op uw bericht.

Aller eerst wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat u een klacht heeft ingediend dat een zending niet bij u bezorgd is.
De reden dat hier geen vergoeding voor wordt gegeven is omdat de afzender heeft gekozen voor een zending zonder aanvullende diensten zoals verzekering.

Mocht het weer voorkomen dat er iets gebeurd waar u ontevreden over bent neemt u dan contact met ons op? Het beste is om iedere keer een melding te maken zodat de verantwoordelijke persoon er iedere keer op wordt aangesproken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,

Jurgen
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pansteib