Klacht: Geen briefje achtergelaten in bus

op 08 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 3-6-2017.
Zou er tussen 9:00-13:00 uur een pakketje bezorgd worden door dhl.

Ik was van 9:00-11:30 thuis, maar moest even weg.

Toen ik om 13:15 thuis kwam, was er geen briefje in de bus en ook geen pakket.
Toen ik de track code ging volgen stond er “ontvanger niet thuis”

Nou is het natuurlijk mijn eigen schuld dat ik niet thuis was, maar ik kan nu geen afspraak maken met de niet thuis code.

Ik vind het erg slordig van de bezorger dat er geen kaartje in de bus is gedaan.
Want nu kan ik er helemaal niks mee.

Gaat om pakket nr: 3SLDL0001191803
Postcode: 3862sp

Gewenste Oplossing:

Als ik een niet thuis code krijg, en als de bezorger in het vervolg gewoon een kaartje in de bus gooit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juni 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis155