Klacht: geen briefje achter gelaten,niet aan bezorg tijd gehouden!

op 05 oktober 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

we hebben onlangs vorige week al probleme met deze firma gehad. wardoor we attitude(winkel) moesten mailen met een klacht.die darop melde dat ze het wel goed hadde door gegeven. nu bij het 2de pakketje heeft attitude mij gemeld dat ze hebbe aan gegeven dat het savonds werd bezorgd.
oke mooi.

nu,vandaag. van 6 tot 8 gewacht.ik ondertussen op site kijken bij track&trace. en ja hoor”bezorger was niet thuis”

ik heb sins 3 uur in de woon kamer gezeten.
en ik was zogenaamd niet thuis?
er is ook geen briefje of wat dan ook achter gelaten!
dit slaat nergens op!

dat selektvracht zig aan de afspraak houd.en gewoon avonds bezorgd!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

6 jaren geleden - We hebben de klant geinformeerd dat de werkwijze van deze bezorger niet conform bezorginstructie is en hebben hiervoor onze excuses aangeboden. De bezorger wordt conform onze klachtenprocedure aangesproken op deze foutieve werkwijze, zodat herhaling wordt voorkomen. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Webcare Team

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 november 2011 om 14:59 geantwoord

De bezorger wordt aangesproken door zijn of haar leidinggevende betreffende het niet achterlaten van een niet-thuis briefje. Het pakket is overigens volgens de bezorginstructie van onze klant in de middag juist aangeboden. Wij hebben de auteur van de klacht een email gestuurd met excuses.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ghost010