Klacht: Geen brief achter laten

op 04 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeg maar ik ben niet thuis , ze geven mijn post bij de buren af zonder een brief bij mij achter te laten dat ik paket hebt.
En zo is in onze buurt welles paketjes kwijt geraakt.
Laats belde de postman bij mij aan voor de post van de buren of ik het aan kon nemen, toen heb ik hem aan gesproken van heb je wel een brief achter gelaten en toen zij hij nee en hij moest het van mij doen ik zij dus zo wordt veel post verdwenen.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten brief achter laten als die persoon niet thuis is dat is even paar seconde
Alvast bedankt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Basayigit, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de pakketbezorging niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil graag een klacht opmaken over het feit dat de bezorger geen briefje bij u heeft achtergelaten. Hiervoor zou ik graag de barcode van de betreffende pakket van u ontvangen waarbij dit is voorgevallen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze nog door te geven? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mualla

9 maanden geleden - Beste klacht.nl Jammer genoeg heb ik de barcode niet meer de doos was al weg gegooid. Maar ik en de buurman heb die persoon aangesproken en hij heb z'n excuses aangeboden en dat hij beter zou op letten. Alvast bedankt voor jullie terug reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 december 2017 om 09:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Basayigit,

Heel erg bedankt voor uw reactie. Jammer dat u de barcode niet meer heeft, maar dat begrijp ik uiteraard. Fijn om te horen dat jullie het al hebben besproken met de bezorger zelf en dat die zijn excuses heeft aangeboden. Ik hoop dat het vanaf nu ook weer helemaal goed zal gaan met de bezorging.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mualla