Klacht: Geen blad, dus er kan niet gekookt worden!!!!

op 04 mei 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Keuken is geleverd met een blad waar een hoek uit is geslepen.
zonder overleg is deze retour gehaald door een medewerker. Dit betekent dat er niet gekookt kan worden. Tevens zijn alle zijpanelen verkeerd geleverd en niet conform tekening. Filiaal is afgesloten van de telefoon. Per mail wel bereikbaar maar daar wordt je niet geholpen de keuken is tenslotte geheel betaald anders komt hij helemaal niet. Voor de levering werd ik voor elk dingetje gebeld. 21 keer op mijn vakantie adres terwijl ik aangaf aan de andere kant van de wereld te zitten en meteen contact op te nemen bij terugkomst. Klaarblijkelijk weten ze je wel voor levering te vinden maar niet erna. Huishoudbeurs actie getekend, wat ik iedereen afraad omdat je er aan vast zit. Let hierop want bij annuleren ga je het schip in ook al is er niks besteld. Beloofde smart tv is er niet.

Ik zou graag de optimale service willen die ze beloven na aankoop.
Uiteraard een blad zodat er gekookt kan worden. de dagen dat er niet gekookt kan worden vergoed dmv een passende vergoeding.
Alle verkeerd bestelde panelen vervangen door de juiste.
alle handgrepen vervangen door diegene zoals op de tekening.

Als laatste mijn beloofde cadeau!!!!.
Had er meteen bij behoren te worden geleverd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 maanden geleden - Beste mevrouw de Vries, Ik ga uw melding oppakken en zorg ervoor dat wij u spoedig een reactie geven. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Holland Talent Group