Klacht: geen bezorging van post/reclame op zaterdag

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Roosemalen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u het niet prettig vindt om de post die u op zaterdag hoort te ontvangen op maandag krijgt. Graag wil ik dit toelichten. Wij proberen uiteraard altijd om post de volgende werkdag af te leveren. Maar in een enkel geval komt het wel eens voor dat niet alle post op zaterdag kan worden afgeleverd, bijvoorbeeld door ziekte of tijdelijke onderbezetting. In zo’n geval zorgen wij ervoor dat de post in ieder geval maandag nog wordt afgeleverd. U geeft echter in uw bericht aan dat het ook is voorgevallen dat u de folders ook op maandag niet heeft ontvangen. Kunt u aangeven op welke data dit is voorgevallen en om welke folders dit gaat? Ik zie uw bericht graag tegemoet, zodat ik dit voor u kan melden. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht roosemalen

5 maanden geleden - Het gaat om de folders van Albert Heijn en Deen; deze hebben wij in ons appartementsgebouw (24 appartementen) het afgelopen weekend en twee- of drie weekends hiervoor niet ontvangen. Ik heb hier al eerder telefonisch een melding van gedaan. Hopelijk kan dit opgelost worden. H.Roosemalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 februari 2018 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Roosemalen,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb hiervan een klacht opgemaakt. U zult hier nog een terugkoppeling over ontvangen. Ik hoop dat u spoedig deze folders weer correct zult ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door roosemalen