Klacht: Geen bezorging van pakket

op 12 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de 13e Nov. bestelling in US gemaakt. Bezorging van deze bestelling in Nederland in het AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS was de 22e Nov. volgens mijn track and trace van UPS. Daarna is er vemelding een paar uur later dat het pakket geleverd zou zijn. Ik heb niets ontvangen, ik heb geen nieuw nummer van POSTNL gekregen, ik heb geen ticket door de brievenbus gehad, ik heb bij de buren nagevraagd, maar niemand heeft iets aangenomen. Ik zou graag willen weten waar mijn pakket is. Zodat ik het of kan opalen of kan geregeld krijgen dat het alsnog bezorgd wordt.

Als ik van PostNL bericht krijg van mijn code, waar mijn pakket is en wanneer ik het geleverd kan krijgen/op kan halen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 december 2017 om 14:32 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Drees,

Uit uw bericht begrijp ik dat u de melding heeft gekregen dat uw pakket geleverd was maar dat u hier geen notificatie van heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier vragen over heeft.

Op het moment van schrijven is uw pakket bij de Primera geleverd - ik verwacht dat de bezorger nog op weg was om een briefje hiervan in de bus te doen. Gezien de status op Track & Trace is het inmiddels gelukt om uw pakketje op te halen. Hierdoor zal ik dit incident als 'opgelost' markeren.

Alle klachten die gemeld zijn door HermaDrees