Klacht: Geen bezorging tablet

op 06 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zondag bij coolblue 26- 8- 2018 een Samsung tab besteld zou maandag 27 -8 -2018 tussen 18 uur en 22uur woorden bezorgt niemand geweest en weer een bericht dat ze 28 -8- 2018 vandaag zouden bezorgen tussen 18 uur en 22 uur kreeg bericht dat ze rond 18 40 of 19 40 er zouden zijn enneens een bericht bezorgtijd onbekend. En weer niemand gekomen.nu zouden ze hem dus morgen29 8 2018 weer komen bezorgen tussen 18 uur en 22uur maar klopt niets van wand als ze aan de deur zijn geweest hoort er een brief je in de brieven bus te liggen en al twee dagen niets ontvangen en zelfs met ze drieën zitten wachten en niemand geweest. Wat een oplichterij

Als mijn tab mogen voor 12 uur smiddags binnen is. Je raakt volgens mijn niet zomaar een tab kweet. Ben behoorlijk boos nu

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Bodde, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging van uw bestelde tablet zo moeizaam verloopt. Mijn excuses hiervoor. Ik begrijp dat u graag zo spoedig mogelijk uw pakket wenst te ontvangen, graag reageer ik op uw bericht. Om de huidige status van uw zending en de stand van zaken te kunnen bekijken ontvang ik graag de TrackTrace code van het pakket. Mocht u de zending inmiddels toch in uw bezit hebben dan verneem ik dit uiteraard ook graag. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 september 2018 om 10:14 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens enof aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A bodde