Klacht: Geen bezorging post Chermin BV

op 24 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn een bedrijf op het industrieterrein Reubenberg in 6071 PS 10 te Swalmen. Wij krijgen de reguliere post slecht bezorgd op dit adres. Leveanciers sturen monsters en deze komen of niet aan of eerst dagen later.
Wij hebben dit al enkele weken geleden gemeld en toen is er een manager van post nl langs geweest. Toen is het enkele dagen goed gegaan maar nu laat het weer te wensen over. Bestelling is altijd rond de middag geweest en is nu vaak laat in de middag, begin avond of zelfs 3 dagen later.

Graag met spoed contact hoe nu verder.

Met vriendelijke groetz

Chermin BV Reubenberg 10, 6071 PS. Swalmen
0621256897

Joost Chermin DGA

Gewenste Oplossing:

Als de post weer als vanouds bezorgt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Chermin,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal op 11 december contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik helaas niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Uw klacht is gemeld bij de afdeling die verantwoordelijk is voor de bezorging op uw adres, zodat er extra aandacht aan de bezorging zal worden besteed. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door 100162