Klacht: geen bezorging, pakket retour

op 28 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geen bezorger aan de deur geweest. Pakket status: geweigerd en retour afzender gestuurd. Vervolgens contact opgenomen met klantenservice en zeer onproffesioneel en onbehoorlijkj te woord gestaan

Gewenste Oplossing:

mijn pakket bezorgd wordt en ik een verklaring krijg waarom de pakketbezorger dit zomaar aangeeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw De Wever,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik heb zojuist op het bericht gereageerd wat u voor dit bericht heeft geplaatst en verzoek u vriendelijk om op dat bericht te reageren. Om verwarring te voorkomen meld ik dit bericht als ‘opgelost’ zodat we via het andere bericht u verder kunnen helpen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door lde123