Klacht: geen bezorging op mijn adres

klacht.nl.jeroen op 30 maart 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Klacht Post nl

Sinds 28 januari 2018 is mijn postadres voor overheidszaken (belastingdienst, CJIB, gemeente, provincie) Putsebocht 173 A, 3073 HH te Rotterdam..

Tot op heden heb ik geen enkele brief ontvangen. Ik heb geconstateerd dat de postbode – ook mijn post – in de brievenbus doet bij Putsebocht 173 B.

Ik ben hierdoor ernstig geschaad. De bewoners op 173B geven mijn post niet aan mij, maar drukken deze achterover.

Ik weet dus niet welke aanslagenboetes ik heb gekregen. Voor de nadelige financiële gevolgen stel ik POst nl bij deze aansprakelijk..

Als mijn post vanaf nu in de brievenbus van 173 A wordt gedaan.

Als Postnl mijn nadelig financiële gevolgen betaalt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 maart 2018 om 17:52 geantwoord

Geachte heer Van den Baar,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen de bezorging op uw adres niet goed verloopt en kan me voorstellen dat u hier erg teleurgesteld en boos over bent. Mijn excuses voor de gang van zaken.Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u verstrekte gegevens zie ik dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. Uw melding is doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling en zal met de betrokken medewerkers worden besproken. Aansprakelijkheid voor gevolgschade is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden, ik kan er niet voor zorgen dat u in aanmerking komt voor een vergoeding van eventueel ontstane schade. Ik vertrouw erop dat de bezorging van de post op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de ontstane overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door