Klacht: Geen bezorging mogelijk

op 25 september 2009 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een proef ab. afgesloten, nu een week verder, 3 x een e-mail gestuurd, bijna met iedereen kennis gemaakt binnen de organisatie, maar tot heden geen krant ontvangen, ze kunnen niets vinden van al mijn reacties….wat een tent, nu wil ik ervan af…kan niet, hier wordt ik over terug gebeld…wat organisatie, dat zo iets in deze tijd nog bestaat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 oktober 2017 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw, 
Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie van onze kant. 
Helaas kunnen wij op dit moment uw klacht niet meer in behandeling nemen omdat het bericht verjaard is. 
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ten alle tijden een nieuw bericht plaatsen of contact opnemen met onze klantenservice op: 088 – 824 82 42. Wij helpen u dan graag verder.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. 
Met vriendelijke groet, 

Het Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door maus