Klacht: Geen bezorging, foutive informatie, personeel

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren heb ik een brief en een pakketje bij mij op kantoor gevestigd op H.J.E Wenckebachweg 123 in Amsterdam laten bezorgen helaas is er niets binnen gekomen vanwege een onbekende adres, geen toevoeging (wat ik via Track&Trace kon zien) wat natuurlijk niet zo is.
Uiteraard heb ik telefonisch contact opgenomen met de PostNL klantenservice voor meer duidelijkheid. Enige wat ik te horen kreeg is dat mijn pakketjes hoogstwaarschijnlijk beschadigd waren en terug worden gestuurd naar de afzenders.
Nu blijkt dat de vaste bezorger in dit regio meerdere malen de pakketjes hier in het kantoorpand niet aflevert, en elke keer aangeeft dat het adres onbekend is. Hierover is zelfs (nog niet zo lang geleden) een akkefietje ontstaan tussen de vaste bezorger en een van de pandeigenaren
De klantenservice van PostNL verwijst ons naar de afzender die deze klacht dan moet indienen. Op mijn verzoek hebben de afzenders uiteraard ook klachten ingediend.
Er zijn meerdere klachten hierover binnen gekomen bij PostNL maar zij doen niets om dit probleem op te lossen, wat erg frustrerend is natuurlijk.

Tevreden zou ik zijn wanneer al mijn post juist bezorgt zult worden en ik geen onenigheid meer hierover krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden -

Heeft op 28 juni 2017 om 18:29 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Dutch,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u en de andere mensen in het kantoorpand problemen ondervinden bij het ontvangen van pakketten. Ik kan me voorstellen dat dit voor alle betrokkenen erg vervelend is.

'Adres onbekend' houdt in dat het adres zoals deze op het poststuk staat vermeld, niet bestaat.
Het is de verantwoordelijkheid van de afzender om te zorgen dat de zending correct is geadresseerd. Vandaar dat wij u naar diegene doorverwijzen. De afzender is onze opdrachtgever en betaald voor de verzending. Daarom moet diegene met ons contact opnemen als blijkt dat een zending onterecht retour is gestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door AndreaDutch