Klacht: Geen bezorging folders

op 11 november 2017 over Spotta in de categorie Reclame

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 13 november 2017 om 15:34 geantwoord

Geachte mevrouw Wijnands,

Klantenservice Spotta

Heeft op 24 december 2017 om 13:18 geantwoord

Krijg tot op de dag van vandaag nog steeds geen folders JAMMER!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Anne-claire

4 weken geleden - Nog steeds geen folders ontvangen jammerrrrr

Bericht van Spotta

3 weken geleden - Geachte mevrouw Wijnands, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-claire