Klacht: Geen bezorging dhl avondlevering

op 22 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond van 18.00 tot 22.00 uur vergeefs op pakket gewacht. Track en trace geeft echter als status aan; bezorgd 18.40 uur. Waarde pakket;442 .50 euro exclusief verzoek avondlevering.+ Kwart over 5 was koerier vertrokken vanuit sigarenmagazyn de wilde in naaldwijk. Daar is niets achtergebleven. Ben teleurgesteld, bezorgd en boos. TRACK EN TRACE NUMMER;jvgl0594310500005720

Gewenste Oplossing:

Vooral; als er een oplossing komt natuurlijk, en jullie de bezorger snel kunnen traceren. De Wilde geeft hier aan mij geen medewerking aan.Komt er geen oplossing, dan financieele kompensatie. De onderste steen moet boven komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht aldik

3 weken geleden - mooi. succes!!!! Keer in touch.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 juli 2017 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht.
Wat erg dat zo'n dure zending niet goed bezorgd is. Ik kan me goed voorstellen dat u heir bezorgd over bent. één ding wat ik uit uw verhaal niet begrijp is wat sigarenmagazijn de wilde in Naaldwijk hier mee van doen heeft. Volgens onze gegevens is dit traceernummer niet van hun afkomstig maar van een andere afzender. Bovendien rijdt onze chauffeur vanuit ons depot en niet van uit het depot van een sigarenmagazijn.
Mijn advies is daarom om na te gaan of het juiste traceernummer heeft. Wanneer dit wel het geval is, geef dan bij uw leverancier aan dat u de zending niet heeft ontvangen. Zij nemen dan contact op met het onderzoeksteam van DHL en zullen dit verder voor u gaan onderzoeken tot dat dit opgelost is. De verzender is en blijft verantwoordelijk tot u de zending in handen heeft. Dus daar hoeft u zich geen zorgen te maken. Meldt dit en de leverancier en DHL gaan hard aan de slag dit voor u op te lossen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door aldik

Klacht: Geen bezorging dhl avondlevering

op 22 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond van 18.00 tot 22.00 uur vergeefs op pakket gewacht. Track en trace geeft echter als status aan; bezorgd 18.40 uur. Waarde pakket;442 .50 euro exclusief verzoek avondlevering.+ Kwart over 5 was koerier vertrokken vanuit sigarenmagazyn de wilde in naaldwijk. Daar is niets achtergebleven. Ben teleurgesteld, bezorgd en boos. TRACK EN TRACE NUMMER;jvgl0594310500005720

Gewenste Oplossing:

Vooral; als er een oplossing komt natuurlijk, en jullie de bezorger snel kunnen traceren. De Wilde geeft hier aan mij geen medewerking aan.Komt er geen oplossing, dan financieele kompensatie. De onderste steen moet boven komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 juli 2017 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor het melden van uw klacht.
Wat erg dat zo'n dure zending niet goed bezorgd is. Ik kan me goed voorstellen dat u heir bezorgd over bent. één ding wat ik uit uw verhaal niet begrijp is wat sigarenmagazijn de wilde in Naaldwijk hier mee van doen heeft. Volgens onze gegevens is dit traceernummer niet van hun afkomstig maar van een andere afzender. Bovendien rijdt onze chauffeur vanuit ons depot en niet van uit het depot van een sigarenmagazijn.
Mijn advies is daarom om na te gaan of het juiste traceernummer heeft. Wanneer dit wel het geval is, geef dan bij uw leverancier aan dat u de zending niet heeft ontvangen. Zij nemen dan contact op met het onderzoeksteam van DHL en zullen dit verder voor u gaan onderzoeken tot dat dit opgelost is. De verzender is en blijft verantwoordelijk tot u de zending in handen heeft. Dus daar hoeft u zich geen zorgen te maken. Meldt dit en de leverancier en DHL gaan hard aan de slag dit voor u op te lossen.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door aldik