Klacht: Geen bezorging brieven

Siesta op 07 januari 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Het is nu al heel vaak voorgekomen dat er post niet bezorgd wordt.
Het gaat hier ook om belangrijke post nl. van de bank van het RDW en nog wat andere instanties.
Hiermee ben ik al een paar keer in de problemen gekomen, omdat mijn bankpas niet bezorgd was en omdat mijn kenteken bewijs niet bezorgd was.
Ik weet niet wie de postbode is op dat adres maar ik ben er klaar mee.
Het gaat om een adres met 2 huisnummers nl. 8-9. Beide nummers hangen aan de gevel en het is ook nog eens een bedrijfspand.
Dus ik begrijp niet wat er moeilijk aan is om de post te bezorgen.
Hopelijk wordt hier wat aan gedaan want dit is heel vervelend.
Graag zou ik z.s.m. geinformeerd willen worden wat er aan de hand is.
Mocht ik hier niets over horen dan ga ik naar de geschillen commissie.
Gr Gerda Huisman, Pijpplein 8-9, 9936 CJ Farmsum

Gewenste Oplossing:

De oplossing hiervoor is, dat de postbode zijn werk doet en de post bezorgd op het goede adres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik vind het erg kwalijk dat u deze zendingen tot op heden niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik kan briefpost niet traceren, maar ik wil hier graag een klacht over aanmaken om de bezorging extra in de gaten te laten houden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u hierbij zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag nog de volgende informatie: - Hoeveel poststukken mist u in totaal en wie zijn de andere afzenders en van welke bank mist u de bankpas? Hebben de afzenders ook aangegeven dat het via PostNL is verzonden? - Op welke data is deze post precies verzonden? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Siesta

1 jaar geleden - Hallo, Vorig jaar januari was mijn vispas niet bezorgd. Verder gaat het om een kentekencard van het RDW, dat was in September 2019. De bankpas van de Amro bank hadden ze in oktober 2019 verstuurd. Dit alles is niet bezorgd. De exacte data weet ik niet meer. Heb de vispas weer opnieuw aan moeten vragen, de RDW kentekencard moest ik weer opnieuw aanvragen en ik ben bij de Amro bank geweest en er moet binnen nu en 2 dagen een nieuwe bankpas bezorgd worden. De exacte data weet ik zo niet meer. Maar deze post wordt bezorgd door de postbode van postnl. Het gaat om een bedrijfspand met 2 huisnummers, 8-9 die op de gevel staan. Hopelijk komt het goed Gr Gerda Huisman

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 januari 2020 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Helaas kunnen we met dit soort ongeregistreerde zending niet achterhalen wat de reden van vermissing is. Wij kunnen deze namelijk niet volgen in ons proces, zoals wij dat met pakketten of aangetekende brieven wel kunnen. Aan de hand van uw postcode gaan we onderzoeken of dit vaker voorkomt, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Ook zal ik mijn collega's uit uw gebied informeren over het vermiste poststuk. Mocht het nog gevonden worden, dan zal het uiteraard nog zo snel mogelijk bezorgd worden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Siesta