Klacht: Geen bezorging bij werkzaamheden in de straat

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij ons zijn er werkzaamheden in de straat bezorgers kunnen de huizen makelijk bereiken maar moeten stukje lopen voor de 2de keer word een pakje niet bezorgd en moet ik het zelf ophalen bij een servicepunt. Terwijl ik vrij neem om een pakje in ontvangst te nemen

Gewenste Oplossing:

Gewoon bezorgen ik zit ook te wachten had ook liever iets anders gedaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Schelling,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Graag wil ik dit toelichten.

Wanneer een straat is afgezet door werkzaamheden of een andere reden, dan mag een chauffeur beslissen om de bezorging uit te stellen of het pakket naar een postkantoor te laten gaan. Ik hoop dat de straat inmiddels weer bereikbaar is zodat u uw pakketten weer aan huis kunt ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 15:51 geantwoord

De bezorger mag dat dan wel beslissen maar dan moet dat wel aan ons duidelijk gemaakt worden. Ik heb er best begrip voor maar laat de bezorger dan ook zo eerlijk zijn om te zeggen dat iets niet kan en niet ons de schuld geven en zeggen dat wij niet thuis zijn ik betaal extra om het te laten bezorgen en nu moet ik het nog zelf halen weg mijn €2,95

Alle klachten die gemeld zijn door Hintz