Klacht: Geen bezorging

op 15 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond.

Gister 13-2-2018 zou mij een pakket toegestuurd worden. Helaas hen ik die gemist en lag daar een briefje dat ze devolgende dag (tussen 11 en 15:00) zouden bezorgen. Helaas is er niemand gekomen en op mn track and trace zegt ie gister al bezorgd te zijn.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 februari 2018 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Suzanne,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Ontzettend vreemd dat uw pakket volgens de tracering is bezorgd terwijl u niks heeft ontvangen. Ook volgens mijn systeem is dit pakket bezorgd op uw adres. Indien dit niet klopt, wil ik u vragen om dit ook bij de afzender aan te geven. Zij kunnen hier namelijk een onderzoek voor starten zodat we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanne1984