Klacht: geen bezorging

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 18 dec. zou pakket worden afgeleverd door DHL. Ben thuis in afwachting van pakket. Echter geen pakket ontvangen, terwijl er in de track&trace code wordt vermeld: “pakket bezorgd”. Is dus niet het geval.
Heb contact opgenomen met de verzender, die contact heeft opgenomen met DHL, maar “onbekend waar pakket gebleven is”.
Opnieuw bestelling gedaan: levering DHL zou plaatsvinden op 23.12 tussen 14.00-18.00u. Om 16.00u. track&trace bericht: “ontvanger niet thuis, Pakketbezorging volgende dag”.Hier word je echt voor de gek gehouden. Ik heb het helemaal gehad met DHL.

Gewenste Oplossing:

Bestelling alsnog per omgaande afleveren en mededelen waar de eerste zending is gebleven (is nl. een persoonlijk foto-album).

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is de zending inderdaad op uw adres geleverd. Goed dat u de afzender heeft geïnformeerd en heeft gevraagd een onderzoek bij ons te starten. Op verzoek van hen kunnen we dit nader voor u onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 december 2017 om 08:48 geantwoord

Dit is geen oplossing. Onderzoek is al op 19 december aangevraagd en op 27 december wordt gemeld \"we kunnen dit nader voor u onderzoeken\".

Alle klachten die gemeld zijn door gebruikers9876