Klacht: geen bezorging

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 18 dec. zou pakket worden afgeleverd door DHL. Ben thuis in afwachting van pakket. Echter geen pakket ontvangen, terwijl er in de track&trace code wordt vermeld: “pakket bezorgd”. Is dus niet het geval.
Heb contact opgenomen met de verzender, die contact heeft opgenomen met DHL, maar “onbekend waar pakket gebleven is”.
Opnieuw bestelling gedaan: levering DHL zou plaatsvinden op 23.12 tussen 14.00-18.00u. Om 16.00u. track&trace bericht: “ontvanger niet thuis, Pakketbezorging volgende dag”.Hier word je echt voor de gek gehouden. Ik heb het helemaal gehad met DHL.

Bestelling alsnog per omgaande afleveren en mededelen waar de eerste zending is gebleven (is nl. een persoonlijk foto-album).

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:14 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is de zending inderdaad op uw adres geleverd. Goed dat u de afzender heeft geïnformeerd en heeft gevraagd een onderzoek bij ons te starten. Op verzoek van hen kunnen we dit nader voor u onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 december 2017 om 08:48 geantwoord

Dit is geen oplossing. Onderzoek is al op 19 december aangevraagd en op 27 december wordt gemeld \"we kunnen dit nader voor u onderzoeken\".

Alle klachten die gemeld zijn door gebruikers9876