Klacht: Geen bezorging

op 22 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 december 2017 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig dat de levering van uw zending zo is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. Volgens mijn gegevens heeft u uw zending aangepast naar leveren bij een parcelshop. Zodra het hier klaarligt ontvangt u hiervan een e-mail.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 22 december 2017 om 18:05 geantwoord

De oplossing heb ik gisteren zelf voor gezorgd. Vandaag kreeg ik bericht van WEHKAMP dar het pakje alsnog tussen 10.00 en 12.00 uur thuis zou worden geleverd.Niemand geweest. Vanmiddag dan maar naar het ophaalpunt, nee hoor ook geen pakje.En zonet pas een email dat ik eerst nog bericht krijg.Geweldig de bezorging van DHL!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Wil. .