Klacht: Geen bezorging

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere keren geen paket mogen ontvangen via DHL Parcel afhaalpunt. Afhaalpunt zegt dat het geregeld fout gaat. Wacht nu al 2 dagen. DHL bezorger was meerdere malen onderweg en bezorgt niet (zie bijlage) Meerdere klachten in de buurt over DHL. Chauffeur maakt er een potje van en DHL weigert in te grijpen. Ik ga order noodgedwongen cancelen bij Superwinkel.nl en elders bestellen die zaken doet met een betrouwbare bezorgdienst.

Gewenste Oplossing:

Bezorging binnen 1 dag zoals beloofd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemidag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas lijkt het er op dat door een teveel aan pakketten het betreffende afhaalpunt niet alles aan kon nemen en hierdoor uw pakket niet afgeleverd kon worden. Zojuist is uw zending hier alsnog afgeleverd en ligt het klaar voor afhalen. Mijn excuses voor de ontstane vertraging.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Hunty