Klacht: Geen bezorging

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een week geleden produkt in webshop besteld en sinds dien staat iedere dag dat het een dag vertraging heeft. Tevens is de track and trace al vier dagen niet meer bijgewerkt.
Ik heb begrip voor een dag vertraging, iedereen heeft last gehad vandaag de sneeuw. Maar geen info geven over lever moment is onacceptabel. Andere pakketjes komen wel op tijd of geven tijdig betrouwbare informatie.

Levering binnen 24 uur of ik annuleer bij opdrachtgever. Voor excuses is het te laat. Trucs met "ontvanger gemist" daar trap ik niet in, ook dan annuleer ik. Ik bestel niet meer bij winkel die enkel DHL als verzend optie heeft.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:30 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een probleem met uw zending ontstaan waardoor deze vertraging heeft opgelopen. Dit is inmiddels gecorrigeerd. Uw zending is op dit moment in bezorging en staat gepland voor levering tussen 14.00 en 18.00.

Excuses voor de vertraging die is ontstaan.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 19 december 2017 om 10:34 geantwoord

DHL heeft wederom waardeloze informatie verstrekt. Webwinkel heeft zelfde pakket nogmaals verstuurd met andere verzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten_vL