Klacht: Geen bezorging

op 16 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 26/7 lag er een kaartje in de bus van dhl met de mededeling dat er tevergeefs iets aangeboden was omdat ik niet thuis was. Datum,tijdstip en handtekening verder niets.
28/7 heb ik contact opgenomen met dhl maar omdat er geen zendingsnummer opstond was het niet op te zoeken.
Ander nummer gekregen waar het op adres gezocht kon worden.
Ik kreeg te horen dat het kaartje waarschijnlijk verkeerd in de bus was gedaan want er was geen zending te vinden.
Krijg ik een paar dagen later een mailtje dat er iets tevergeefs aangeboden is????
Maandag gebeld en ik kon voor dinsdag een afspraak maken om het in ontvangst te nemen tussen 18.00 en 21.00 uur.
Niets gezien.
Ik heb nu dus al diverse keren moeten bellen en 3uur voor jan met de zeer korte achternaam zitten wachten.
Begin het behoorlijk zat te worden.

Als ik het binnen 24 uur in mijn handen krijg met een heel vet excuus.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag! Als ik het goed begrijp heeft u een kaartje ontvangen en daarnaast ook een e-mail dat er een pakket bij u aangeboden is? Graag ontvang ik van u de traceercode uit de e-mail zodat ik de zending kan opzoeken in ons systeem en ik u van de juiste informatie kan voorzien. Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Klantenservice

DHL

Heeft op 16 augustus 2017 om 14:24 geantwoord

Heeft op 16 augustus 2017 om 21:44 geantwoord

Deze site slaat nergens op. Ik kon mijn antwoord helemaal niet geven.
Uiteindelijk is het opgelost en heb ik ook nog een mooi boeket met excuus gekregen.
Maar het blijkt. De rechterhand weet niet wat de linkerhand doet.

Alle klachten die gemeld zijn door Cristo