Klacht: Geen bezorging

op 22 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had eerste bezorging gemist en middels bezorgcode en website een nieuwe datum en tijdstip voor bezorging opgegeven. Helaas is er helemaal niks bezorgd en ben ik voor niks thuis gebleven. Ook geen briefje in de brievenbus en bezorgcode is nu ineens onbekend op de website.

Gewenste Oplossing:

Als er bezorgd op afgesproken moment, of dat ik op de hoogte wordt gehouden als dat niet lukt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 juli 2017 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. U heeft inderdaad aangegeven dat u de zending afgelopen vrijdag wou ontvangen. Helaas hebben wij uw zending retour naar de leverancier moeten sturen omdat deze beschadigd is geraakt. Jammer genoeg is dit niet iets wat wij pro-actief communiceren naar de geadresseerde en daar is ook zeker ruimte voor verbetering. Ik zal dit binnen de organisatie aankaarten. Om uw zending als nog te ontvangen wil ik u adviseren te overleggen met uw leverancier hoe u de zending als nog kan ontvangen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door ronblo