Klacht: geen bezorging

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 6juli heb ik een cadeautje besteld bij bol.com. Ik heb extra betaald om het 7 juli tussen 18.00 en 21.00 uur te. laten bezorgen. Vanaf 18.00 uur heb ik zitten wachten. Rond 20.00 uur ben ik zelfs op de bank voor het raam gaan zitten om de bezorger te zien aankomen. Wat schets mijn verbazing? Om 20.32 uur krijg ik een mail dat de bezorger mij niet thuis heeft aangestrofen en dat hij het de volgende dag nogeens gaat proberen!!!!! geen berichtje in de brievenbus gedaan.
Hoe kan dat? Had de bezorger gewoon geen zin meer? is naar. huis gegaan en heeft dan maar een mail gestuurd? Tot op dit moment kan ik niet zien wanneer het pakketje wel komt. Het betrof een cadeau voor zondag 9 juli dus waarschijnlijk moet ik nu gewoon de stad in gaan om iets te kopen.
gaarne een reactie anja niezink

Dit is de 2de keer dat dit gebeurd. de eerste keer heb ik geen actie ondernomen omdat ik dacht; dit kan niet waar zijn

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 juli 2017 om 15:15 geantwoord

Geachte mevrouw Niezink,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk dat er op 7 juli niet bij u is aangebeld en dat er geen bericht is achtergelaten, terwijl er in track en trace vermeld staat dat de bezorging niet zou zijn gelukt. Mijn excuses hiervoor en het is uiteraard extra zuur wanneer het om een cadeau gaat.

Aan de hand van de status zie ik gelukkig dat u het pakket nog voor 9 juli heeft ontvangen. Ik heb een klacht opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de betreffende medewerker en passende maatregelen nemen om dit voortaan correct te laten verlopen. Voor wat betreft de extra kosten die u heeft gemaakt wil ik u verwijzen naar de afzender, omdat u deze kosten ook aan hen hebt betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door BeckeA