Klacht: geen bezorging

op 19 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dinsdag 16 mei bestel ik iets bij wehkamp zodat het de volgende dag bezorgd kan worden. de tijd van bezorging is tussen 14 en 18 uur…ik zit te wachten op mijn pakket en 18 uur nadert…ik kijk op mijn bestellingen bij wehkamp en deze geeft aan geadresseerde niet thuis…ik kijk nog beneden in de brievenbus of er een kaartje ligt maar nee hoor. Via wehkamp kan ik een nieuwe tijd invullen en geef aan donderdag tussen 18 en 21 uur….ook nu weer het is bijna 21 uur en geen bezorger…kijk ik weer op mijn wehkamp en ineens staat er een melding Tijdelijke overmacht….geen melding van ene bezorger of bericht over mijn pakket. Fijn als je denkt snel wat bestellen aangezien je geen tijd hebt om de winkel in te gaan…ben uiteindelijk meer tijd kwijt aan het wachten op een pakket en er achter aan bellen waar het blijft…RONDUIT SCHANDALIG. Ik had het pakket vrijdag nodig maar dit kan ik wel vergeten….lang leven “het gemak” van bestellen…BAGGER DUS !!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer er meer controle is op de bezorgers. Krijg soms het idee dat de bezorgers maar gaan en staan op eigen houtje. Wanneer een bezorger niet in staat is niet te komen...meld dan niet dat de geadresseerde niet thuis is terwijl dit wel zo is en wanneer er Tijdelijke overmacht is door wat voor rede dan ook...laat dit een geadresseerde dan weten zodat er nog naar een oplossing gezocht kan worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 mei 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik ga u in deze volledig gelijk geven. De eerste melding van woensdag was onterecht. De bezorger had deze melding gedaan na terugkomst. Gisteren is er helaas planningtechnisch iets niet goed verlopen waardoor uw pakket wel op een ritlijst is gekomen maar de om reden? Niet is ingeladen en is gaan rijden. Hiervoor onze excuses en we gaan vanavond er alles aan doen om alsnog uw pakket te kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 20 mei 2017 om 13:10 geantwoord

En vervolgens komt het paket zaterdag tussen 9 en 13 uur....om 13.50 uur staat er een vrouw aan me deur met eeb paket dat goed open is getrokken....dit ga ik niet aannemen met als gevolg dat er spullen uitgehaald zijn !!! Fijn die Debielen Hinderlijke Leveranciers !!!

Alle klachten die gemeld zijn door Furby