Klacht: Geen bezorging

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakketje geleverd worden, en uur na de verwachte lever tijd had ik nogsteeds niks binnen. Ik belde naar dhl toe en het enige antwoord wat ik kreeg was dat ik hem niet meer hoefte te verwachten aangezien die al zo laat was. Ik verwachte mijn pakketje vandaag en vind het dan slecht als er een mail uitgestuurd wordt dat die vandaag bezorgd wordt gewoon niet komt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakket op de AFGESPROKEN tijd geleverd wordt. Je bent een bezorgservice dus hier zou ook aan gehouden moeten worden, wanneer het niet lukt zou een melding op z'n minst op z'n plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending gisteren moeten uitstellen wegens overmacht. Uiteraard snap ik dat u hier niet tevreden over bent. U zit immers de hele dag op uw pakket te wachten. Helaas is een overmachtsituatie niet van te voren bekend waardoor we u niet tijdig kunnen informeren.

Uw zending is doorgepland naar levering op 11 mei tussen 11:00 en 15:00.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 11 mei 2017 om 14:55 geantwoord

Mooie oplossing maar ondertussen is het over 5 min 3 uur en is m'n pakketje er nogsteeds niet!!

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberly11111