Klacht: Geen bezorging

op 22 oktober 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 dagen geleden een kledingstuk besteld bij de V&D die dezelfde dag nog werd verzonden. Volgende dag via de trackcode het pakje in de gaten gehouden waarin stond dat de bezorger onderweg was. Ik was de hele dag thuis en toen stond er om ong 5 uur dat het pakje was afgeleverd terwijl dat niet het geval was.
Ik heb dus geen pakje ontvangen, er is gewoon niemand komen opdagen.

Ik heb al een mailtje gestuurd naar selektvracht alhoewel ik liever had willen bellen, maar die abnormale hoge belkosten weerhouden mij daarvan.

Ik ga dus geen bestellingen meer plaatsen bij bedrijven die selektvracht als bezorgdienst hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat de bezorgers gewoon bezorgen... daar krijgen ze toch voor betaald?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 december 2011 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klantenservice van V&D heeft deze kwestie reeds in behandeling, ik heb de auteur van deze klacht geadviseerd contact op te nemen met de klantenservice van V&D.

Selektvracht B.V. Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Cor.A