Klacht: Geen bezorging

op 15 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 juni 2016 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw 'T Hoen,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u De Telegraaf twee keer achter elkaar niet heeft ontvangen.

Wij gaan actie ondernemen door het door te geven aan onze bezorgdienst om ervoor te zorgen dat dit niet nog eens voorkomt. Wij verwachten dat de bezorgvoorwaarden per heden worden nageleefd.

Uw abonnement wordt, ter compensatie, verlengd met het aantal gemiste edities van de krant.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door thoen-henk