Klacht: Geen bezorging

op 27 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou mijn pakket worden geleverd. Netjes track en trace gekregen met tijdstip van levering. Waren de hele dag thuis met 3 man en een werkende deurbel… Er is geen bezorger aan de deur geweest…. Afleverpoging 2 (vandaag) wederom PRECIES hetzelfde verhaal… Er komt gewoon geen bezorger aan de deur en in de track en trace staat dat ze zijn langsgekomen maar er niemand thuis was?! Wat een droevig iets dat je netjes thuis wacht en tot tweemaal toe er gewoon niemand komt. Kan toch niet?! Ben normaliter niet zo’n zeikerd maar altijd dik tevreden over postNL en DHL, ik bestel namelijk vrij vaak. Dit heb ik nog nooit meegemaakt gewoon 40 minuten gewacht op nada… Morgen kan ik zelf naar de winkel sjeezen.

Als DPD ervoor zorgt dat hun track en traces accuraat zijn en aangeven dat een pakketje gewoonweg niet geleverd kan worden wegens tekort aan tijd. Scheelt voor de klanten thuis veel frustratie maar vooral heel veel tijd...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ebbony1994