Klacht: Geen bezorging

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Post Nl,
Ondanks dat ik thuis was, is mijn post niet bezorgd.
Er stond dat de bezorging niet is gelukt.., ik ben daar behoorlijk kwaad over. Dit niet de eerste keer dat zoiets dergelijks gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten waarom zoiets gebeurd. Omdat ik door de weeks overdag niet thuis ben, laat ik het pakketje morgenavond bezorgen. Ik moest daarvoor €1,95 betalen. Ik wens naast een welgemeende excuses mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 mei 2020 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U was gewoon thuis en toch wordt er aangegeven dat het niet aangeboden kon worden. Dat is natuurlijk erg vervelend en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb mijn systeem gecontroleerd en zie dat u inmiddels ook via een andere weg contact heeft gehad. Vanuit daar is een klacht geregistreerd en doorgezet naar de leidinggevende. Die heeft dit met de bezorger besproken zodat we dit kunnen voorkomen.

Ik kan er niet voor zorgen dat u de kosten terug krijgt. U heeft er zelf voor gekozen om het vervolgens in de avond te leveren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 19 mei 2020 om 23:21 geantwoord

Want mijn post is nog steeds niet bezorgd. De bezorger of post Nl stelt zelf tijden in. Het ergste nog tijden waarin de locatie van post Nl allang dicht is. Ik wil gewoon dat het pakketje ochtends ergens in Purmerend op een postlocatie word ingeleverd. Ik ga hem wel halen.
Dat had allang al moeten gebeuren. De post is vanaf zaterdag al onderweg. De tijdstip van 19 mei heb ik niet gekozen. Gewoon graag inleveren bij een PostNL locatie zoals het hoort. Ik haal hem wel op.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Hasirci