Klacht: Geen bezorger langs geweest zoals staat vermeld

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,

Op donderdag 28 september zou een pakket met track en trace code 3STJPK508183774 worden bezorgt. Echter is er die dag geen bezorger langs gekomen. Ditzelfde geldt voor vrijdag 29 september toen er ook geen bezorger is langs geweest. Op beide dagen waren er meerdere mensen thuis aanwezig en is er in beide gevallen ook geen briefje in de bus gedaan (dat het pakket bij de buren is bezorgt). Op zaterdag 30 september zag ik dat ze het pakket bij een afhaalkantoor afleveren. Dit is echter niet gelukt omdat er toen (opeens) schade is ontdekt aan het pakket. Nu zou ik hier graag een klacht over willen indienen omdat er geen bezorger is langs geweest en dat de informatievoorziening over de status van de bezorging erg te wensen over liet.

Als PostNL een klacht wilt indienen voor dit te bezorgen pakket. Het is helaas ook al vaker voorgekomen dat een bezorger niet is langs geweest op het aangegeven adres.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:20 geantwoord

Geachte heer 't Hooft,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger op 28 en 29 september niet bij u langs is geweest. Daarna is uw pakket bij een afhaallocatie gebracht waar het retour is gestuurd vanwege beschadiging. Graag reageer ik op uw bericht.

Ten eerste wil ik u mijn excuses aanbieden dat de bezorger twee keer geen niet-thuisbericht heeft achtergelaten. Ik heb een klacht voor u ingediend en een leidinggevende zal dit met de bezorger bespreken, zodat dit niet weer gebeurt. U krijgt hier zelf geen reactie op, maar weet wel dat we dit intern serieus oppakken.

Ook vind ik het spijtig om te horen dat er beschadiging is ontstaan aan de zending. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Mocht de afzender vragen of klachten hebben naar aanleiding van de schade en het retour sturen, dan kan de afzender hier zelf contact met ons over opnemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen.thooft88@gmail.com