Klacht: Geen bezorger gezien, wel geweest volgens track en trace

op 04 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee dagen geleden een pakketje besteld, vanochtend zou de bezorger komen. Geen deurbel gehoord, geen ”niet thuis briefje” door de brievenbus maar volgens Track en Trace is de bezorger wel langs geweest. Heb nu maar aangegeven dat het pakketje morgen bij de dichtstbijzijnde Primera bezorgd mag worden.

Gewenste Oplossing:

Is in de laatste maanden al een paar keer met PostNL gebeurd. Zou graag zien dat er wat aan gebeurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Hornstra, Vriendelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Wat ik uit uw bericht begrijp is dat u 20 juni jl. een pakket verwachtte, maar dat deze als niet afgeleverd werd gemarkeerd. Dit omdat u (zogenaamd) niet thuis zou zijn. Ik kan mij voorstellen dat u hier flink van heeft gebaald, zeker aangezien het vaker gebeurd. Mijn excuses hiervoor! Graag kijk met u mee naar een passende oplossing, zodat dit in het vervolg niet weer voorkomt. Zou u mij daarvoor de 3S-code van uw pakket willen sturen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Hornstra, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Naast de info die al is gevraagd zou ik ook graag nog uw huisnummer ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht M-Hornstra

1 maand geleden - Beste, Het ging om 3SWEFA7959449. Ik heb met 3SRGAT5577713 / RS897304772NL soortgelijke problemen. Al sinds donderdag in jullie bezit maar vrijdag, zaterdag en vandaag ''Excuses voor de vertraging. Uw zending wordt zo snel mogelijk bezorgd.'' maar bezorger onderweg. Huisnummer is 37. Hoor graag van jullie.

PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hornstra,

Dank u wel voor de aanvullende codes. Ik heb een klacht voor u aangemaakt dat de bezorger niet heeft aangebeld. Hij zal hierop worden aangesproken door zijn leidinggevende.

Wat de andere zending betreft zie ik dat die gisteren bij u is afgeleverd. Ik wil u nog een prettige dag wensen en veel plezier met de zending.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M-Hornstra