Klacht: Geen bezorger aan de deur

op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL zou tussen 9.00 en 13.00 een pakket bezorgen.
Helaas niet geweest.
De melding op de site ‘tijdelijk overmacht’.
Leuk en aardig deze melding, maar ik heb wel zitten wachten op het pakket. Het is nog een verjaardag kado ook.

Deze klacht komt vaker voor bij DHL.
Ik heb wel een bericht verstuurd aan DHL en de volgende antwoord gekregen:

Hoi Erik,
Ik ben bang van niet, lijkt erop dat er geen bezorger beschikbaar was voor de levering.
Groetjes, Lea

DHL heeft duidelijk haar proces niet op orde!

Gewenste Oplossing:

Pakket moet op tijd en volgens planning geleverd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerste excuses voor de vertraging die uw zending heeft opgelopen. Door onverwachte drukte hebben we niet alle pakketten in uitlevering kunnen laten gaan. We snappen dat dit erg onhandig is en u hier veel hinder van ondervindt. Desondanks gaan we er vanuit uit dat we z.s.m. bij u kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Erik19602