Klacht: geen bezorger

op 08 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na aanbellen opende ik mijn deur. Geen bezorger te zien, wel een pakje op de grond voor de deur Dit is natuurlijk belachelijk Daarna geprobeerd te chatten met Postnl en ook dat ging niet goed. Ik heb na 15 minuten wachten op een persoon op de chat de verbinding maar verbroken. De reden dat ik nu deze klacht indien is omdat dit de druppel is na al enkele slechte ervaringen met Postnl de laatste maanden

Ik wil graag een verklaring waarom dit gebeurd ( en graag uitleg waarom er deafgelopen maanden zoveel pakketjes gescheuird en zelfs zonder inhoudt afgeleverd zijn. Hier is helaas niets mee gedaan Postnl neemt geen enkele aansprakelijkheid.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Salm, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorger dit pakket onbeheerd voor uw deur heeft achtergelaten. Het spijt me ook om te horen dat u pakketten beschadigd heeft ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Hier wil ik graag een melding van maken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om van deze zendingen nog de barcodes door te geven? Die heeft u hier helaas niet vermeld. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht mw. van der Salm

6 maanden geleden - Deze heb ik niet meer maar moet voor jullie wel te achterhalen zijn

Heeft op 21 december 2017 om 12:57 geantwoord

Geachte mevrouw van der Salm,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat spijtig om te vernemen dat u de barcodes van de zendingen niet meer heeft. Om een melding te kunnen maken en de medewerkers aan te kunnen spreken heb ik wel echt deze codes nodig. Het is gebruikelijk dat u deze code van de afzender krijgt zodra het pakket is verzonden. Wellicht kunt u bij eventuele toekomstige onregelmatigheden voor de zekerheid de barcode bewaren.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. van der Salm