Klacht: Geen bezorgcode

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

5 oktober 2016 zou tussen 11:00 – 15:00 een pakket bij mij worden bezorgd. Helaas was ik i.v.m. werk niet thuis dus heb ik de afspraak gemist. Normaal is dit geen probleem omdat dan een bezorgcode wordt achtergelaten, alleen dit is in dit geval niet gebeurd. Nu kan ik dus geen nieuwe afspraak plannen. Ik had graag een code gewild zodat ik zelf een afspraak kon plannen, die mij wel schikt. Er zit namelijk enige haast achter het pakket.

Gewenste Oplossing:

Als ik een code heb en een nieuwe bezorgafspraak kan maken (vandaag 6 oktober).

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mickey90