Klacht: Geen bezorgbrief gekregen

op 26 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag heb ik schijnbaar een bezorging gemist en vandaag vroeg ik me af wanneer het pakketje nou eens werd bezorgd. Ik had vandaag ook de track & trace code pas gekregen en daarmee kwam ik erachter dat het al bezorgd was. Normaal zou je een kaartje in de brievenbus krijgen maar ik had niks gekregen en dus vraag ik me af wanneer het weer bezorgd wordt. Omdat ik geen bezorgcode heb gekregen kan ik ook niet aangeven wanneer ik het kan ontvangen of waar ik het kan ophalen. Dagelijks heb ik gewoon school dus zal ik ook niet thuis zijn. Dus nu ben ik mijn pakketje kwijt? Heel erg bedankt DHL.

Ik ben tevreden als ik meer informatie heb over de bezorging en het gewoon kan ophalen in de buurt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedendag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Naar aanleiding van uw bericht heb ik deze zending voor u nagekeken. Volgens onze gegevens is het pakket afgelopen zaterdag inderdaad bij u aangeboden. Als u geen kaartje in de bus heeft gekregen is dit natuurlijk een kwalijke zaak. Mijn excuses voor het ongemak. Het pakketje zal vandaag opnieuw worden aangeboden tussen 14:00 en 18:00. Vervolgens zal het pakket op dinsdag en woensdag nogmaals worden aangeboden tussen 18:00 en 21:00. Komt een van deze momenten uit? Graag verneem ik uw reactie. Met vriendelijke groet, Thijs Webcare afdeling DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht elin_e

1 maand geleden - Mijn vriend had vandaag gelukkig vrij van z’n werk en heeft het pakketje mogen ontvangen. Bedankt voor uw reactie.

DHL

Heeft op 26 september 2017 om 13:46 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn om te lezen dat het pakket inmiddels door uw vriend in goede orde ontvangen is. Wij hebben een melding gemaakt van uw klacht om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals zal gebeuren.

Nog een fijne dag verder gewenst!

Met vriendelijke groet.
Janneke
Webcare afdeling DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door elin_e