Klacht: Geen bewijs van bezorging

op 14 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Postnl deponeerd het pakketje bij het afhaalpunt zonder de klant op de hoogte te brengen. Gevolg dat het pakketje na 2 weken getour na China gestuurd wordt. Ik bestel regelmatig produkten in Azië en ben er nu achter gekomen dat een pakketje dat niet in de brievenbus past meteen bij het afhaalpunt gedeponeerd wordt. De bezorger komt niet eens aan de deur.

Als het pakje in de brievenbus past

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Arets, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op de bezorging van pakketten op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u geen bericht heeft ontvangen over een pakket wat bij de afhaallocatie is afgeleverd en nu retour is gezonden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie: - Wat is de TrackTrace code van het betreffende pakket? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 14 september 2018 om 13:41 geantwoord

Geachte heer Arets,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Janarets