Klacht: Geen bevestigingtracktrace na inleveren retourzending

op 10 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dinsdag 7 april bij dhl service punt een retourzending afgeleverd.
Er zou een mail gestuurd worden met bevestiging van retourzending met tracktrace.
Bij thuiskomst niets ontvangen, ook niet in spam mail.
Gebeld naar dhl service punt. Antwoord; tja dat is dan pech, pakketjes zijn al weg.
Niet meer terug te halen. Dit is vreemd in een computer systeem dat het niet terug te halen is.

Indien ik alsnog een bevestiging ontvang met een track en trace zodat ik de retourzending heb gedaan.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u geen afgifte bevestiging hebt ontvangen, mijn excuses hiervoor.Graag ontvang ik van u het originele Track Trace nummer van de zending.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten, Kamile

Reactie van de melder van de klacht KBunskoek

7 maanden geleden - Beste,Dit is het dhl nummer van de verzendbevestiging vanuit De winkel. 3SNPF001203461Graag hoor ik van jullieGroeten kyra

Reactie van de melder van de klacht KBunskoek

7 maanden geleden - Graag jullie reactie ?

DHL

Heeft op 10 april 2020 om 11:49 geantwoord

Goedemiddag,

Op uw adres zijn twee retour zendingen te vinden naar het bedrijf waar u 3SNPF001203461 van heeft ontvangen.

Dit betreft, JVGL0605921600472752 en JVGL06059216544768444. U mag dit bericht beschouwen als verzendbevestiging voor deze retouren. Wel wil ik daarbij vermelden dat retourzendingen niet volledig te volgen zijn via track en trace, er wordt dus niet op track en trace vermeld wanneer deze pakketten retour geleverd zijn.

Deze bevestiging heeft als doel dat als de retour niet goed ontvangen wordt door de webwinkel u dit bericht naar hen kan doorsturen zodat zij een onderzoek op kunnen starten. Gelukkig is dit iets wat maar heel zelden noodzakelijk is.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht KBunskoek

7 maanden geleden - Het is echt niet opgelost. Die code met 2752 op het einde is al in behandeling en vandaag afgeleverd bij dhl punt En die andere code 8444 op het einde is niks van te vinden wat jullie ook schrijven, maar zo kan ik dus niets zien of het pakket al retour is. Ik wil graag weten waar t pakket is

Heeft op 11 april 2020 om 07:58 geantwoord

Pakketje is niet vindbaar zo door mij.

Alle klachten die gemeld zijn door KBunskoek