Klacht: Geen bevestigingsmail van mijn bestelling + onbruikbare site

op 28 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Vorige week heb ik een bestelling geplaatst bij MiniInTheBox.com. Ik heb deze bestelling t.w.v (€11,00) ook betaald en het bedrag is afgeschreven van mijn rekening. Nu zou ik een bevestiging van mijn bestelling via de mail krijgen. Ik heb die tot op heden nooit ontvangen.

Als ik nu naar de site ga en op het kopje “Mijn bestellingen” klik, krijg ik de melding; “Je verbinding is niet privé”, met daaronder de melding; “aanvallers proberen mogelijk je gegevens te stelen”

Ik vind dit erg vervelend en ik wil dat het opgelost word!

Groeten,

Emelien
bereikbaar: emelientje@hotmail.com

Ik ben tevreden wanneer ik een bevestigingsmail ontvang of dat ik mijn bestelling kan annuleren en mijn geld terug krijg.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 november 2016 om 00:26 geantwoord

Beste klant Emelien Leusenkamp,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-11-20 2016-11-15 is verzonden via ChinaPost-untrack-FHR PL-PolishPost-track. Het referentienummer is 32541410012 LX905793765PL. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-12-18. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

William
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door EmelienLeusenkamp