Klacht: Geen bevestiging van mijn bestelling en betaling, geen antwoord op diverse mails.

op 11 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Op 26-09-2011 een bestelling gedaan voor de Aire Bra 3 voor 1. Account aan gemaakt en meteen betaald via Ideal. Vervolgens kreeg ik wel een mail voor bevestiging van de nieuwsbrief, die ik juist niet had aangevinkt en een mail over mijn account. Vervolgens geen enkel bericht over een bevestiging van de bestelling en betaling. Tot twee keer toe een mail gestuurd met de vraag mijn bestelling en betaling te bevestigen, kreeg geen enkele reactie. Inmiddels twee weken verder en mijn bestelling staat in mijn account nog steeds op verwerken. Het valt me enorm tegen. Bestel regelmatig via internet en krijg altijd meteen een bevestiging. Vind het heel slordig dat ik geen antwoord krijg.

Bevestiging van bestelling en betaling en levering binnen een week, anders wil ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 14:38 geantwoord

Levering in week 44 door vertraging leverancier.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Heeft op 24 oktober 2011 om 21:35 geantwoord

Ben zeer benieuwd of de bestelling daadwerkelijk wordt geleverd in week 44. Ik blijf erbij dat het een zeer slechte service is, dat je geen bevestiging van bestelling en betaling krijgt en pas na het invullen van een klacht het bericht dat de levering langer op zich laat wachten. Ik denk niet dat ik snel een nieuwe bestelling zal doen en dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door arimic